onsdag den 4. januar 2012

Nye babies !

Har fået mig nogle dejlige sko fra Defeeter. De er virkelig skønne og jeg kommer nok til at voldbruge dem!
Oven i det har jeg også endelig fået mig et tøjstativ. Elsker, elsker, elsker det!
Har fået shoppet en del her i ferien, men imorgen skal jeg i skole igen og tidligt op. Tror desværre, at jeg kommet til at ændre min døgnrytme lidt.. :-S
Men glæder mig i hvert fald til at se alle de dejlige mennesker igen imorgen og
 håber da også, at i har haft en dejlig ferie!
Møs






4 kommentarer:

  1. min døgnrytme er også ude af form.. går i seng ved fire- til fem-tiden og står op ved to-, tre-tiden :s

    SvarSlet
  2. haha, det sker hver ferie.. altså det med døgnrytmen. :D
    forresten mega nice sko, hvad kostede de? :o

    SvarSlet
  3. Kender godt det der med ferierne.. Og de kostede kun 99 kr. og er købt i Dope på Strøget :-)))

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet