fredag den 30. december 2011

My even more wonderful world of fashion ♥

Jeg har idag være på Lousina museet med min mor. Det er et fantastisk sted, som klart kan anbefales og så er det er for øvrigt gratis, hvis man er under 18 år! Der var i hvert fald en masse smuk kunst, men har kun lagt billeder ind af det, som jeg selv bedst kunne lide ;-) Der er også den dejligste (men ret dyre) butik, hvor jeg blandt andet fandt modebogen "My even more wonderful world of fashion", som jeg har kigget efter længe. Det er en bog fyldt med tegninger og fakta om tøj og mode helt tilbage fra 1800-tallet og frem til nu. Den er ret dagbogs-agtig og man kan selv tegne og skrive en masse noter i den, men den er rigtig, rigtig god! :-D
Håber at i nyder ferien, jer som har ferie!
Møs












De tre nederste billeder er Andy Warhol billeder. Love that shit ♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar