søndag den 13. november 2011

Wow, jeg har ikke blogget siden i torsdags! Mange gange undskyld, men jeg har simpelthen ikke haft tid! Denne her weekend har været utrolig stressende. Jeg har været til fødselsdag hos min skønne veninde igår og idag, hvilket var mega hyggeligt! Idag har jeg så brugt heeeeele dagen på at lave projektopgave som skal være klar til imorgen! (er stadig igang) og ellers har jeg bare tonset rundt og været nervøs for alle de ting, som jeg tænkte ville gå galt til vores fremlæggelse! Nå, men nu er jeg her igen og det er dejligt endelig at blogge lidt igen ;-)
Møs

Her er et par billeder, som jeg fandt på min computer.

Mig og Caroline
mig 
Mads langer
Mine brødre
Mig
Min lillebror
Min far og min lillebror


Pictures by me (undtagen de to øverste)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar