torsdag den 17. november 2011

It's gonna be a good weekend!

Ja, jeg ved godt at jeg ikke lige har fået blogget så meget her på det sidste.. Shame on me! Men nu er jeg her i hvert fald! Jeg glæder mig utrolig meget til weekenden, og specielt til imorgen aften! Skal i Biffen med mine dejlige venner Mikkel og Oliver, og min bedste veninde Nicoline! Det bliver skønt, eftersom jeg ikke har set de to drenge i hundrede år! Men nok om mig! Jeg håber at i får jer en skønno weekend ;-)
P.s Så kommer der nok ikke de fedeste billeder på bloggen i denne her weekend, da jeg har glemt mit computerstik hjemme hos min mor.(ja, sådan noget gør kloge mennesker...)
Møs
Okay, ved godt at jeg lige sagde, at der ikke kom så mange fede billeder, men synes nu alligevel, at det her billede er ret fedt! Det beskriver virkelig mine inderste følelser.. Ha!
Og hør lige den nedrestående sang. Den er GOD!
picture from weheartit.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar